تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

صرافی Baybit احراز هویت را برای همه کاربران اجباری کرد

  • کد خبر : 18964
صرافی Baybit احراز هویت را برای همه کاربران اجباری کرد

صرافی Bybit اعلام کرد که احراز هویت را از ۸ می (۱۸ اردیبهشت) ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران برای همه کاربران اجباری می کند. کاربرانی که رویه‌های KYC حداقل سطح ۱ بایت را گذرانده‌اند، تنها حق بستن موقعیت‌های معاملاتی و برداشت وجوه خود را خواهند داشت. Bybit Exchange دقایقی پیش ایمیلی را برای کاربران خود […]

صرافی Bybit اعلام کرد که احراز هویت را از ۸ می (۱۸ اردیبهشت) ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران برای همه کاربران اجباری می کند. کاربرانی که رویه‌های KYC حداقل سطح ۱ بایت را گذرانده‌اند، تنها حق بستن موقعیت‌های معاملاتی و برداشت وجوه خود را خواهند داشت.

Bybit Exchange دقایقی پیش ایمیلی را برای کاربران خود ارسال کرد که محتوای آن احراز هویت اجباری سطح ۱ برای همه کاربران بود. کاربران ۲ هفته (تا ۱۸ می) فرصت دارند تا این فرآیند را تکمیل کنند. در این اطلاعیه آمده است که کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند، تنها حق بستن موقعیت یا برداشت وجه را خواهند داشت و حق انجام هرگونه فعالیت تجاری جدید را نخواهند داشت.

تصویر مقابل مربوط به اعلان اپلیکیشن صرافی ByBit است که در رابطه با همین موضوع برای کاربران ارسال شده است.

مراقب کلاهبرداران باشید

با احراز هویت اجباری صرافی بای بیت، اکانت های جعلی در صفحات مجازی از این فضا سوء استفاده کرده و با ایجاد لینک های فیشینگ برای انجام KYC این صرافی سعی در کلاهبرداری از کاربران دارند.

۵۰۰ میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!

ثبت نام

صفحه بای بیت تلگرام وی در اطلاعیه ای در این خصوص چند نکته را به کاربران هشدار داد:

  • کاربران باید به کاراکترهای سایت بای بیت توجه کنند که تغییر نکرده است. کاربران می توانند از این ابزار برای تأیید پیوندها استفاده کنید.
  • کاربران فضای مجازی نباید به حساب هایی که مدعی پشتیبانی از این تبادل هستند اعتماد کنند.
  • روی فرم ها و لینک های ناشناس کلیک نکنید.

چگونه بایت را احراز هویت کنیم؟

در همین راستا ByBit Exchange یک آموزش گام به گام ارائه کرده است که استفاده می کند این لینک می توانید آن را مشاهده کنید. در این مرحله باید حساب کاربری خود را به صورت بیت به سطح ۱ KYC کنید.

این سطح کاربری در BayBit ​​نیاز به عکس گرفتن از چهره شما (آنلاین) از طریق اپلیکیشن موبایل BayBit ​​دارد و سپس باید اطلاعات هویت یا پاسپورت خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که اثبات آدرس محل سکونت شما در این سطح الزامی نیست و مربوط به کاربر سطح ۲ می باشد. اما کاربران باید توجه داشته باشند که با توجه به قوانین این تبادل شهروندان کشورهای تحت تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا، از جمله ایران، مجاز به احراز هویت نیستند.

کاربران باید توجه داشته باشند که می توانند از این مقاله برای یافتن و جایگزینی صرافی هایی که نیازی به احراز هویت ندارند استفاده کنند.

در صورت اطلاعیه های جدید از Baybit در این زمینه این پست به روز خواهد شد.

مهلت احراز هویت صرافی بای بیت چقدر است؟

  • کاربران تا ۸ می (۱۸ اردیبهشت) ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران فرصت دارند تا احراز هویت سطح ۱ را انجام دهند. بنابراین اگر کاربران تمایل به انصراف دارند، بهتر است تا آن تاریخ درخواست انصراف خود را ثبت کنند.

آیا کاربران ایرانی مجاز به احراز هویت با بیت هستند؟

  • طبق قوانین BayBit، شهروندان کشورهای تحریم شده از جمله ایران مجاز به انجام این کار نیستند.

{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”مهلت احراز هویت صرافی بای بیت تا چه زمانی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کاربران تا تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران، فرصت دارند تا احراز هویت سطح ۱ را انجام دهند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا کاربران ایرانی مجاز به احراز هویت بای بیت هستند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”با توجه به قوانین بای بیت شهروندان کشورهای تحت تحریم از جمله ایران مجاز به این کار نیستند.”}}]}

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ ۲۰۲۳-۰۴-۲۴ ۱۳:۳۵:۰۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Immediate Momentum