تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

جزئیات کامل موتورولا موتو اج ۴۰ و موتو اج ۴۰ پرو فاش شد

  • کد خبر : 17186
جزئیات کامل موتورولا موتو اج ۴۰ و موتو اج ۴۰ پرو فاش شد

انتظار موتورولا به زودی از دو گوشی جدید خود با نام موتو اج ۴۰ و موتو اج ۴۰ برای عرضه بازارهای جهانی رونمایی کند و هر چه به زمان این رونمایی نزدیکتر می‌شویم، بر حجم فاش شده است. امروز در دور از افشای اطلاعات پیرامون این گوشی انتشار تقریباً همه جزئیات سخت افزاری باعث می […]

انتظار موتورولا به زودی از دو گوشی جدید خود با نام موتو اج ۴۰ و موتو اج ۴۰ برای عرضه بازارهای جهانی رونمایی کند و هر چه به زمان این رونمایی نزدیکتر می‌شویم، بر حجم فاش شده است. امروز در دور از افشای اطلاعات پیرامون این گوشی انتشار تقریباً همه جزئیات سخت افزاری باعث می شود چیزهای زیادی از روز رونمایی باقی بمانند! در ادامه با ما در اسمارتک نیوز همراه باشید تا نگاهی به این جزئیات داشته باشید.

موتورولا موتو اج ۴۰ پرو در واقع همان موتو ایکس ۴۰ است که برای بازار جهانی در نظر گرفت٪ . این نشان می دهد که یک صفحه نمایش اولد اولد ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ اس پیکسل و با نرخ ۱۶۵ هرتز، پردازش تراشه ناپدراگون ۸ نسل ۲ با ۱۲ حافظه حافظه رم حافظه رم رم رم رم رم حافظه حافظه حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی مموری، حافظه ی حافظه ی مكانیف

اج ۴۰ پرو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌متری آمپر ساعت شارژ سیمی ۱۲۵ وات توربو پاور و بی‌سیم بی‌سیم ۱۵ وات کار کرده و در پشت بدنه خود به یک دوربین اصلی اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با ۱/۱٫۵ اینچی و یک ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض (گشودگی دیافراگم f/2.2) با قابلیت عکاسی ماکرو مجهز خواهد بود. دوربین جلو هم نمای ۶۰ مگاپیکسلی دارد که مطمئناً برای طرفداران عکاسی سلفی جذاب خدا.

موتورولا موتو اج 40 پرو
موتورولا موتو اج ۴۰ پرو

موتورولا موتو اج ۴۰ دارای صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی از نوع Poled با وضوح تصویری ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است. این گوشی تلفن همراه به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ بوده و در کنار ۸ حافظه حافظه رم LPPDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه رم حافظه رم حافظه مموری حافظه مموری حافظه مموری حافظه مموری حافظه رم حافظه حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی حافظه ی ۳٫۱ حافظه میبرد.

این از همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نسخه پرو استفاده، اما دوربین بقیه از چشمگیر. در قسمت یک دوربین کمکی فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. موتو اج ۴۰ دارای باتری ۴۴۰ میلی لیتری آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتایی خطی در حالی که هر دو تجربه یک IP68 را برای مقاومت در براب نفوذ آب و گرد و غبار کسب کراه .

موتو اج ۴۰ دارای دو بدنه چرم وگان و اکریلیک اکریلیک اکریلیک بوده و در رنگ سبز، آبی، مشکی و تصویری تیره عرضه خواهد شد. موتو اج ۴۰ پرو هم دارای تامینی و شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس دو طرف بدنه بوده و دو رنگ و آبی روشن در جلو قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Immediate Momentum