تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

بایننس یک میلیارد دلار دارایی خود را به BTC، BNB و ETH تبدیل می‌کند

  • کد خبر : 16628
بایننس یک میلیارد دلار دارایی خود را به BTC، BNB و ETH تبدیل می‌کند

چانگ پنگ ژائو (CZ)، سرور صرافی بایننس اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی استیبل کوین‌ها و بانک‌ها، قصد دارد ۱ میلیارد دلار از بازیابی صنعت این صرافی را به بیت کوین، اتریوم و BNB تبدیل کند. این ۱ میلیارد به شکل استیبل کوین BUSD نگهداری می‌شد. به گزارش کریپتوپوتیتو، هفته گذشته اتفاقات ناگواری […]

چانگ پنگ ژائو (CZ)، سرور صرافی بایننس اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی استیبل کوین‌ها و بانک‌ها، قصد دارد ۱ میلیارد دلار از بازیابی صنعت این صرافی را به بیت کوین، اتریوم و BNB تبدیل کند. این ۱ میلیارد به شکل استیبل کوین BUSD نگهداری می‌شد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، هفته گذشته اتفاقات ناگواری چه در صنعت ارز دیجیتال و چه در سیستم بانکداری آمریکا رخ داد. بانک سیلیکن ولی، یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکایی در بحران بحران نقدینگی و به منظور جلوگیری از وحشت بیشتر توسط این کشور تعطیل شد. همچنین بانک سیگنیچر، با هدف حفاظت از اقتصاد آمریکا و خطر سیستمیک آن به صورت اجباری تعطیل است.

به دنبال این اتفاقات، چانگ پنگ ژائو، سرور صرافی بایننس اعلام کرد یک میلیارد دلار دارایی باقیمانده صندوق بازیابی رمزارزها را به بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم تبدیل خواهد کرد. همزمان با تعطیلی بانک سیگنیچر، وزارت خزانه‌داری آمریکا، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال در بیانیه‌ای مشترک از بازگرداندن بانک‌ها دو بانک سیگنی‌کن ولی و سیگنیچر خبر دادند.

چانگ پنگ ژائو، سرور بایننس نیز در واکنش به این اتفاقات در توییتی اعلام کرد که قصد دارد ۱ میلیارد دارایی باقیمانده در صندوق بازیابی صنعت را از BUSD به ۳ رمزارز تبدیل کند.

ژائو در توییت خود نوشت:

با توجه به تغییرات استیبل کوین‌ها و بانک‌ها، بایننس ۱ میلیارد وجوه باقی مانده در صندوق بازیابی صنعت را از BUSD به ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم تبدیل خواهند کرد. به منظور شفافیت بیشتر، برخی از این تراکنش ها به صورت آنچین انجام خواهند شد.

این تصمیم با واکنش مثبت بازار همراه شد. قیمت بیت کوین برای اولین بار از روز پنجشنبه از ۲۲۰۰۰ دلار فراتر رفت و به اوج روزانه ۲۲۶۰۰ دلار رسید. اتریوم و بایننس کوین نیز هرکدام به ترتیب ۸ و ۱۰٪ افزایش یافتند.

ژائو در ماه نوامبر (آبان) سال گذشته از راه‌اندازی صندوق بازیابی صنعت رمزارزها خبر داد. وی در آن زمان در این رابطه گفت:

بایننس برای کاهش تاثیرات منفی بیشتر در زمان ورشکستگی صرافی FTX، صندوق بازیابی صنعت را تشکیل می دهد تا به پروژه های درگیر بحران نقدینگی کمک کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ ۲۰۲۳-۰۳-۱۳ ۱۳:۵۴:۳۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Immediate Momentum