تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

تقلب سامسونگ در عکاسی از ماه لو رفت؛ هوش مصنوعی به جای زوم واقعی!

  • کد خبر : 16619
تقلب سامسونگ در عکاسی از ماه لو رفت؛  هوش مصنوعی به جای زوم واقعی!

سامسونگ برای بار در گلکسی اس ۲۰ اولترا از بزرگنمایی ۱۰۰ برابری رونمایی و نشان دادن قدرت آن عکس‌هایی عکس‌هایی که ماه می‌شد می‌شد استفاده کرد. از آن‌ها همه عکس‌هایی که پرچمدار سامسونگ از می‌گیرند، بدون رقیب و جزئیات حیرت انگیز را می‌سازند. اما بر اساس تحقیقات یکی از کاربران ردیت کاربران کاربران کاربران یک […]

سامسونگ برای بار در گلکسی اس ۲۰ اولترا از بزرگنمایی ۱۰۰ برابری رونمایی و نشان دادن قدرت آن عکس‌هایی عکس‌هایی که ماه می‌شد می‌شد استفاده کرد. از آن‌ها همه عکس‌هایی که پرچمدار سامسونگ از می‌گیرند، بدون رقیب و جزئیات حیرت انگیز را می‌سازند. اما بر اساس تحقیقات یکی از کاربران ردیت کاربران کاربران کاربران یک انجمن اینترنتی) انجام شده، ظاهراً این عکس‌ها واقعی و نتیجه کار کار هوش مصنوعی هستند! با اسمارتک نیوز همراه باشید.

سری پرچمدار گلکسی سامسونگ، از جمله گلکسی اس ۲۳ اولترا، از دوربین های بسیار بالای پشتی خودکس هستند. این گوشی‌ها با زوم زوم ۱۰۰ برابری دارند که نتیجه بزرگنمایی لنزهای ت فوتو ۳ و ۱۰ برابری زوم دیجیتال از فناوری Ai Super Resolution سامسونگ است، می‌توان از اشیاء بسیار دور عکس‌های واضحی واضحی کرد. سامسونگ اصطلاح «زوم فضایی ویژه» (Space Zoom) را می‌توان برای این کار در نظر گرفت و تبلیغات خود را نشان داد که به طور بالقوه به کاربران امکان عکاسی از ماه‌ها را را می‌دادند می‌دهند. کاربران امکان پذیر کاربران به کاربران به بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه بالقوه تبلیغات در اماهای آیا دقیق سطح ماه که در عکس‌ها مشاهده کنید واقعاً نتیجه بزرگنمایی یا ترفند نرم افزاری استفاده شده است؟!

یکی از کاربران ردیت با نام کاربری “U/ibreakphotos” روز جمعه انتشار پستی در بخش اندروید این انجمن با ارائه مدارکی اعلام کرد که زوم فضای فضایی فضای فضایی فضای فضایی فضای فضایی فضای زوم مدارکی اعلام کرد. وی در پست به طور کلی ادعای خود و اثباتش را تشریح می‌کند که نظر کاملاً منطقی و قانع کننده هستند. این شخص با گزارش مبنی بر اینکه عکس‌های گرفته شده توسط ۲۰ اولترا و مدل‌های این سری واقعی و جعلی هستند، اشاره می‌کنند که هیچ‌کس تا قبل از انجام این صورت و مستدل موفق به اثبات واقعی یا آن‌ها نشده است. است.

این کاربر برای اثبات بزرگ جعلی بودن عکس‌های نمایش شده، ابتدا کار خود را با دانلود یک تصویر با وضوح بالا از ماه آغاز کرد. سپس آن را با وضوح تصویر ۱۷۰ در ۱۷۰ پیکسل کاهش و حتی افکت تاری تاری (Gaussian Blur) را نیز برای محو جزئیات نهایی آن اعمال اعمال می کند. سپس این تار و با وضوح پایین را در مانیتور مانیتور کرده و خود نیز انتهای دیگر اتاق رفت و استفاده از دوربین گلکسی روی آن زوم کرد و عکس. اما نتیجه بسیار جالب بود! پس از مدتی، تصویری از ماه توسط گوشی سامسونگ تولید می‌شود که بسیار نسبت به تصویر طراحی نشان می‌داد!

عکاسی از ماه

نتیجه‌ای که کاربر کنجکاو و با آزمایش خود این است که سامسونگ از یک مدل هوش برای اضافه کردن سطح کره ماه در عکس استفاده نهایی می‌کند. وی چنین چیزی را کاملاً متفاوت از فرآیندی که در آن از پردازش با وضوح فوق العاده برای بازیابی از دست رفته عکس‌ها استفاده می‌شود، نشان می‌دهد. در واقع به نظر می‌رسد در اینجا با یک سروکار با هوش مصنوعی خاصی داریم که فقط کیفیت تصاویر ماهانه آموزش روزانه آن را در عکس تشخیص داده‌ها و جزئیات مورد نظر را اضافه می‌کنیم!

از آنجایی که یک ماه به زمین قفل می‌شود و از آن می‌بینیم ثابت می‌شود، بسیار آسان است که یک مدل مصنوعی مصنوعی را بر اساس تصاویر دیگر آموزش داده‌ایم و سپس از آن اضافه کردن جزئیات و بافت‌ها در همه عکس‌های انجام شده. بنابراین، هوش مصنوعی بیشتر کارها را می‌دهد و نه لنزهای دوربین.

سامسونگ قبلاً دفاع از کیفیت بالای «زوم فضایی فضایی فضایی فضایی زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم زوم بالا این صحنه را شناسایی کرد و سپس جزئیات را روی سوژه انجام داد.

پیش از و سال ۲۰۲۱، برخی از تلاش با عکسبرداری از یک حبه در یک پس‌زمینه سیاه یا یک تنیس روی، از عکاسی شبیه‌سازی شده و قابلیت زوم ماه فضای فضایی فضای فضایی فضایی را به چالشی می‌رساند که چقدر خوب است. شناسایی شده و هوشمند گوشی‌های هوشمند این شرکت را فریب‌دهنده. اما به نظر این آزمایش جدید که با استفاده از تصویری تصویری با ۱۷۰ در ۱۷۰ پیکسل از ماه واقعی انجام شده است، آنقدر جزئیات اولیه در اختیار پردازشگر هوش مصنوعی قرار داده شده است که آن را را و عملکرد عکاسی از ماه را به انجام می دهد.

دید سامسونگ چیست و آیا این به ظاهر ساده می‌تواند باعث شود در مورد استفاده از هوش مصنوعی عکاسی از عکاسی با موبایل باشد. البته، از مدل‌های نرم‌افزاری در کل صنعت امری متداول است و حتی اپل نیز بهبود کیفیت تصاویر دوربین‌های عکاسی عکاسی محاسباتی تکیه می کند. با این، ویژه روی یک سوژه خاص قصد فریب دادن کاربران به تبلیغات و بازاریابی، چیزی است که می‌خواهد و نمی‌توانم آن را راحت کنم. در ضمن، که عکاسی به عنوان یک نگاه می‌شود، مطمئناً از دستکاری کار توسط هوش مصنوعی و ترفندهای نرم‌افزار نرم‌افزار گلهمند خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Immediate Momentum